Nincs termék a Kosárban
A vásárlási tájékoztató részletesen tartalmazza a www.fashiongardrob.huweboldalon történő vásárlás feltételeit. Kérem, hogy mielőtt megrendelését elküldi, a vásárlási tájékoztatót alaposan olvassa át.
Név: Kovács Zsófia
Székhely: 1116 Budapest, Mezőkövesd út 1-3
Telephely:
Visszaküldés:
Levelezési cím: 8600 Siófok Klára u 45.
Adószám: 54072514-1-43
Telefonszám: + 36 20 3234263
E-mail: info@fashiongardrob.hu
Weboldal: www.fashiongardrob.hu
A webáruházon keresztül történt termék/termékek megrendelését futárszolgálattal szállítjuk ki a Vásárló részére. A szállítási határidő (belföldi szállítás esetén) 1-3 munkanapot is igénybe vehet.
Külföldre történő szállítás esetén a kapcsolatfelvétel során mindig külön egyeztetés szükséges, hogy az adott országba milyen díjszabással tudjuk vállalni a szállítást.
A Vásárló a webáruházban történt megrendelésével elfogadja a vásárlási tájékoztatóban foglaltakat.
A megrendelés során kérjük, adja meg az alábbi adatokat:
Vásárló neve
Szállítási cím
Számlázási cím
Fizetési mód (utánvétel,banki utalás)
E-mail cím
Telefonszám
A webáruházban történt megrendelést követően a rendszer küld egy automatikus visszaigazolást a megrendelésről, így a Vásárló tudja, hogy megrendelését fogadtuk és kezeljük.
Ez az üzenet teljesen független attól, hogy a megrendelt termék raktárkészleten van-e.
A megrendelést követően 1 napon belül e-mailben visszajelzést küldünk Vásárlóinknak, hogy a megrendelt termék raktáron van-e, valamint, hogy a megrendelést összeállítottunk. Amennyiben egyszerre több termék került megrendelésre és nem minden termék áll rendelkezésre, a Vásárló tud nyilatkozni róla, hogy a hiányzó termék megrendelését fenntartja-e addig amíg érkezik, illetve, hogy milyen formában kéri azok későbbi kiszállítását.
Az előreutaláshoz minden szükséges információt megadunk. Ezt követően jelezzük a Vásárló részére, hogy mikor került postára a csomag, mikor várható annak megérkezése.
Előre utalás esetén akkor kezdjük meg a csomaggal kapcsolatos ügyintézést amikor a megrendelt termék, termékek vételára számlánkon jóváírásra került.
Szállító partner neve: GLS Hungary Csomag-Logisztikai Kft.
Székhelye: 2351 Alsónémedi, Európa u. 2.
E-mail címe: info@gls-hungary.com
A megrendelt termékeket Magyarország területén a GLS futárszolgálat segítségével juttatjuk el Vásárlóink részére.
Vásárlóink megrendeléseiket kérhetik más szállítási címre is. Ebben az esetben kérjük, hogy tüntessék fel a címen tartózkodó átvevő nevét és az átvétel pontos címét pl. emelet vagy szoba szám.
Az átlagos szállítási határidő attól függően, hogy - milyen fizetési módot választott a megrendelő – 1-3 munkanap.
A csomag átvételét megelőzően kérjük, hogy ellenőrizze a csomag sértetlenségét. A csomag átvételét kézbesítéskor névvel, dátummal, aláírással kell igazolni. Bármilyen sérülést talál a csomagon a futár jegyzőkönyvet készít a helyszínen róla.
Külföldre történő szállítás esetén minden esetben külön egyeztetést igényel, hogy milyen díjszabással és milyen szállítási határidővel tudjuk vállalni a házhoz szállítást.
A házhoz szállítás díja:
Magyarország területén belül a vásárolt termék házhoz szállításának díja 1990 HUF
Külföldre történő szállítás esetén minden esetben előzetes egyeztetést igényel, hogy milyen díjszabással tudjuk vállalni a termék házhoz szállítását.
Az üzlethelyiségen kívül kötött és a távollévők között kötött szerződés esetén a Fogyasztót a terméknek, több termék adásvételekor, ha az egyes termékek szolgáltatása eltérő időpontban történik, az utoljára szolgáltatott terméknek a fogyasztó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától számított 14 (tizennégy) napon belül indoklás nélküli felmondási jog illeti meg.
A Fogyasztó elállási jogát a szerződés megkötésének a napja és a termék átvételének a napja közötti időszakban is gyakorolhatja.
Amennyiben a Fogyasztó elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles a tájékoztató 1. pontjában megadott kapcsolattartási címek bármelyikén keresztül a szolgáltató részére eljuttatni. A Fogyasztó határidőben gyakorolja elállási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát a Szolgáltató részére.
A Fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy elállási jogát az e pontban meghatározott rendelkezéseknek megfelelően gyakorolta.
A Szolgáltató e-mailben haladéktalanul visszaigazolja a Fogyasztó elállási nyilatkozatának megérkezését.
Amennyiben a Fogyasztó az elállási nyilatkozatát 14 (tizennégy) naptári napon belül elküldi a Fogyasztó részére azt határidőben teljesítettnek kell tekinteni.
Postai úton való megküldés esetén a postára adás dátumát, e-mail esetén az e-mail küldésének idejét kell figyelembe venni a határidő számításánál.
A Szolgáltató haladéktalanul, de legkésőbb 14 (tizennégy) napon belül visszatéríti a Fogyasztó által megfizetett összeget.
A visszatérítés minden esetben a Fogyasztó által megadott számlaszámra történik, visszautalással.
A Fogyasztó elállás esetén köteles a megrendelt terméket a Szolgáltató részére a vásárlási tájékoztató 1. pontjában feltüntetett címére legjésőbb14 (tizennégy) napon belül visszaküldeni.
A Szolgáltató jogosult a visszatérítést mindaddig visszatartani, amíg a megrendelt termék vissza nem érkezik, illetve a Fogyasztó hitelt érdemlően nem bizonyítja, hogy visszaküldte.
A Fogyasztó kérheti a visszaküldött termék cseréjét vagy levásárlását is.
A Fogyasztó az elállási jogát csak akkor gyakorolhatja, ha a visszaküldendő termék az alábbi feltételeknek megfelel:
- a vásárolt termék sérülésmentes
A kézhezvételt követően megsérült termék esetében az elállási jog nem gyakorolható, valamint használt terméket nem áll módunkban visszavenni.
A termék átvételét követő 14 (tizennégy) napon túl bejelentett elállás esetén a Fogyasztó nem gyakorolhatja elállási szándékát.
A termék visszaküldését az alábbi címre kérjük teljesíteni:
Név: Kovács Zsófia
Cím: 8600 Siófok Klára u 45.
Utánvéttel feladott csomagot, csomagokat nem áll módunkban átvenni, azokat visszaküldjük a feladó részére.
Termékcsere:
Amennyiben a Fogyasztó a termék cseréjét kérte és a csere termék rendelkezésre áll, a visszaküldött termék cseréjétől számított 14 (tizennégy) napon belül kicseréljük azt. Kizárólag azokat a termékeket áll módunkban cserélni melyek sérülésmentesek. Használt terméket nem cserélünk.
Az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállással kapcsolatban az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX.22.) Kormányrendelet tartalmaz előírásokat. A rendelet tárgyi hatálya csak is az új, Magyarország területén kötött fogyasztói szerződés keretében értékesített és a rendelet mellékletében felsorolt termékekre vonatkozik. A Kormányrendelet mellékletében felsorolt tartós fogyasztási cikkek tekintetében a kötelező jótállás 1 (egy) év, melynek kezdő időpontja a termék a Fogyasztónak történő átadásának a napja vagy, ha az üzembe helyezést a Szolgáltató vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napja.
A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.
Ugyanazon hiba miatt a Felhasználó kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont a Felhasználó a jótállásból fakadó jogok a kellékszavatossági és a termékszavatossági jogosultságoktól függetlenül megilletik.
Szavatossági igényeit a Felhasználó az alábbi elérhetőségeken érvényesítheti:
Név: Kovács Zsófia
Székhely: 1116 Budapest, Mezőkövesd út 1-3 B
Telephely: 1116 Budapest, Mezőkövesd út 1-3 B
Levelezési cím: 1116 Budapest, Mezőkövesd út 1-3 B
Telefonszám: + 36 20 3234263
E-mail: info@fashiongardrob.hu
A Felhasználó a termékkel vagy a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos kifogásait az alábbi elérhetőségeken terjesztheti elő:
Név: Kovács Zsófia
Székhely: 1116 Budapest, Mezőkövesd út 1-3 B
Telephely: 1116 Budapest, Mezőkövesd út 1-3 B
Levelezési cím: 1116 Budapest, Mezőkövesd út 1-3 B
Telefonszám: + 36 20 3234263
A Szolgáltató a szóbeli panaszt, amennyiben arra lehetősége van, azonnal orvosolja. Amennyiben a szóbeli panasz orvoslására azonnal nincs lehetőség a panasz jellegéből adódóan, vagy, ha a Felhasználó a panasz kezelésével nem ért egyet, akkor a fenti e-mail címre írásban is megteheti az észrevételeit.
A Szolgáltató a hozzá érkezett írásbeli panaszt legkésőbb 30 (harminc) napon belül érdemben megválaszolja. A panasz elutasítása esetén a Szolgáltató az elutasítás indokáról tájékoztatja a Felhasználót.
Amennyiben a Szolgáltató és a Felhasználó között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita a Szolgáltatóval való tárgyalások során nem rendeződik, úgy kérheti Békéltető Testület eljárását, melyet a Szolgáltató székhelye szerinti Békéltető Testületnél igényelhet.
A Szolgáltató a honlapon forgalmazott termékek árait bármikor módosíthatja. A módosítás a honlapon történő közzétételt követően lép életbe és csak az életbe lépést követő tranzakciókra érvényes.
Előfordulhat, hogy a Szolgáltató gondos eljárása ellenére hibás ár kerül ki a webáruház termékeire. Ebben az esetben, ha rendszerhiba miatt kerül ki téves ár, a Szolgáltató nem köteles a terméket a hibás áron kiszállítani a Fogyasztó részére, felajánlja a helyes áron történő kiszállítást, a Felhasználó dönthet arról, hogy kéri-e a termék kiszállítását vagy eláll vásárlási szándékától.
A Szolgáltatót nem terheli felelősség, ha valamilyen működési hiba akadályozza a honlap működését.
Jelen vásárlási tájékoztató 2019. szeptember 1. napjától érvényes.